2014/10/19

Tort z Myszką Miki i Mini

Dzisiejszy tort zrobiłam na roczek koleżanki córki. Torcik dekorowany masą cukrową plastyczną. Figurki, drzewa i kokarda zostały zrobione 3 dni przed dekoracją tortu. Pierwszy raz miałam okazję zrobić figurki Myszki Miki i Myszki Mini. Tort składa się ze zwykłego biszkoptu przełożonego bitą śmietaną oraz serkiem mascarpone, dodatkowo po wyłożeniu kremem na każdą warstwę wyłożone plasterki świeżych truskawek oraz starta biała czekoladą. Każdy warstwa biszkoptu została wcześniej nasączona ponczem z przegotowanej wody, wanilii i cukru. Po przełożeniu i wystudzeniu otynkowałam tort zwykłym kremem maślanym, by masa z bitej śmietany i serka nie rozpuszczała mi lukru.


Przepis na idealny biszkopt znajdziecie tutaj:Idealny Biszkopt

Przepis na krem z bitej śmietany i serka mascarpone: Krem do przełożenia tortu (zrobiłam tylko z połowy przepisu).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za konstruktywne komentarze....dzięki nim również się doskonale;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję;)

link

Related Posts with Thumbnails