2012/12/15

TORT MĘŻCZYZNA - TORS - Man's Torso Cake

Ostatnimi ciągły brak czasu, a może i też chęci nie pozwala mi na dodawanie przepisów. Obecnie zalega mi już ogromna masa zdjęć i przepisów. Ostatnimi czasy bardziej skupiłam się na robieniu tortów na różne okazje. A oto jeden z nich. Nadałam mu nazwę: "PAN CZEKOLADKA"
;)
Tort Tors Faceta składa się z 3 warstw czekoladowego biszkoptu, przełożonych kremem czekoladowym z odrobiną likieru Amaretto (22%). Taki krem można znaleźć w nadzieniu czekoladek w bombonierkach.
Tort utworzyłam na kształt torsu mężczyzny ze skrawków pokrojonego biszkoptu. Pokryłam marcepanem. A efekty widać poniżej:


;)



A to już w wersji surowej:






Składniki na takie ciasto znajdziecie tutaj: Ciasto Bardzo czekoladowe

Wystarczy wykonać podwójną porcję na biszkopt i upiec go w prostokątnej blaszce o wymiarach 25 cm na 36 cm.  Biszkopt przekroiłam tylko na 2 blaty. Podobnie z kremem czekoladowym, będzie  potrzebna podwójna porcja.

2 komentarze:

Dziękuję za konstruktywne komentarze....dzięki nim również się doskonale;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję;)

link

Related Posts with Thumbnails